My Sweet Orange Tree
My Sweet Orange Tree is a 2012 Brazilian drama film directed by Marcos Bernstein, based on the 1968 novel of the same name by José Mauro de Vasconcelos, marking the second feature-length adaptation of the novel. Starring João Guilherme Ávila and José de Abreu, the film follows the story of Zezé, a very imaginative but misunderstood boy.