To My Star
Kang Seo Joon (Son Woo Hyun), a fading South Korean star, experiences an unexpected turn of events when he meets Han Ji Woo (Kim Kang Min), a talented young chef. Despite their contrasting personalities, they develop a passionate relationship that challenges their individual perspectives on life and love. As their romance deepens, they must confront their fundamental differences and decide whether their connection can overcome their stark personal contrasts. This is a 2020 South Korean movie directed by Hwang Da Seul.