Garden, Zoological
The keepers are kept busy with the animals under their care. These animals, although some may haven’t completely lost their innate instincts, are unlikely to survive if released back to the wild. It’d be difficult for them to live in packs and find food on their own. Ultimately, the zoo may well be the new habitat that they must adapt themselves to live in.