Deep in the Woods
A wanderer named Timothee (Nahuel Pérez Biscayart) arrives in a French village in 1865 pretending to be deaf and mute. He uses tricks to hypnotize a beautiful young woman named Josephine (Isild Le Besco) and takes advantage of her until he is arrested and tried for his crimes.