Gekijōban Zero (Fatal Frame) (lang-ja 劇場版 零〜ゼロ〜lit. Zero The Movie) is a 2014 Japanese horror film directed by Mari Asato, starring Ayami Nakajō and Aoi Morikawa and based on a novelization by Eiji Ōtsuka of the Fatal Frame video game series.