Rainbow Days
Rainbow Days is a 2018 Japanese coming-of-age drama and romance film based on the manga of the same name by Minami Mizuno. The film is directed by Ken Iizuka and distributed by Shochiku and Warner Bros. It was released in Japan on July 6, 2018.