Don't Say Sorry
Yeon is a good friend of Ha-gyung from the next classroom. While there is a rumor in the school that the two are lesbians, Yeon does not mind. One day, Yeon and Ha-gyung get closer and become a couple. As the rumor becomes true, Yeon starts to worry.