I Am What I Am
I Am What I Am is a Japanese film released on December 16, 2022, and is the third production by HEROINE movies. It was written by Atsushi Asada, directed by Shinya Tamada, and stars Tōko Miura in the lead role. The film is about Kasumi Sobata, an aromantic asexual woman struggling in an amatonormative world.