Love Me, Love Me Not
Yuna and Akari are two high-school girls with different views on love: Yuna dreams about rose-colored romance, while Akari is down-to-earth and practical. Kazuomi and Rio are two high-school boys who also have different views on love: Kazuomi is an airhead who can't grasp the concept of love, while Rio grabs onto any confession as an opportunity to get with a cute girl. These four classmates end up leading a youthful romance that will surpass their expectations.