Sexual Life
Love in Los Angeles takes a myriad of twists and turns with these sexually promiscuous citizens. Sarah (Elizabeth Banks) and Todd (Tom Everett Scott) are dating, but Sarah is embroiled in an affair with Josh (James LeGros). Josh is married to Gwen (Anne Heche), who learns of his infidelity and wants to sleep with a hotel clerk, David (Eion Bailey), for revenge. But David is in love with his ex-girlfriend Rosalie (Kerry Washington), who is engaged to commitment-phobe Jerry (Dulé Hill).