The Maiden Scriptures
A young, homeless maiden is sold to a local tavern, where she meets Lord Hong, an aged aristocrat. Lord Hong seeks rejuvenation by copulating with the maiden despite her betrothal to Ba-woo, Lord Hong's servant.