Plant Cafe, Warmth
Hyeon Jae turned into a conflict correspondent who cease because of his trauma of war. Thinking of the unique communication he had with plants as a child, he returns to his grandfather’s arboretum. At that very vicinity, he profits the braveness to stay on and makes a decision to run a plant cafe within the town. To his customers who are searching for him out with their testimonies and flowers, Hyeon Jae presents a treatment for no longer simplest their flora however additionally their hearts.