Inspector Pink Dragon
Inspector Pink Dragon is a 1991 Hong Kong action comedy film directed by Gordon Chan, written by John Chan, and starring Lawrence Cheng, who produced with Chua Lam. The film is also one of the earliest Hong Kong productions shot in sync sound.