"Seok-hun is a regular joe who works as a security guard at a bank. But he undergoes a strange transformation when he drinks water from a mountain spring. He’s suddenly able to move objects with his mind alone. Mr. Min and his men are contracted by a large construction company to carry out a force eviction of shopkeepers in a shopping arcade so that the area can be demolished and redeveloped. Rumi, a young shop owner, is facing the eviction, but she and her fellow shopkeepers will not go away without a fight. Their cause takes a new turn when Rumi’s father, Seok-hun, comes along with his newfound superpower."