La Ultima Fortaleza
Son Kale Hacibey is a historical action film that tells the story of a battle between the Turkish Ottoman Empire and the Ukrainian Hetmanate Empire on the one hand, and the Russian Empire on the other hand. The forces are fighting to gain control of the Hacibey Castle, an impenetrable fortress located on the Black Sea coast in the heart of Ukrainian Hetmanate Empire.