Wealthy Jae-hoon (Jeong Bo-seok) meets attractive writer Soo-jung (Lee Eun-ju) through their mutual friend, filmmaker Young-soo (Moon Seong-geun). While Jae-hoon tries to pursue a romance with Soo-jung, things get complicated when it becomes apparent that Young-soo also has feelings for the young woman. Jae-hoon grows jealous, but eventually convinces Soo-jung to meet him at a lavish hotel for a tryst; however, when she mysteriously phones to cancel, the love triangle takes a bitter turn.