My Dogs, JinJin & Akida
Jae-young has two dogs of different breeds named JinJin and Akida that look very much alike. Thanks to his parents always growling at each other like dogs, Jae-young feels blue. One day, Soon-young, Ki-sik and their mom move in next door to Jae-young. Jae-young tells Soon-young and Ki-sik that he wishes his father gone. Jae-young believes that his father loves the dogs more than his father loves him so he kicks the dog out of the house while his father is out.