Serve the People
Shin Mu Gwang (Yeon Woo Jin), a dedicated soldier, earns a prestigious position as household cook for his Division Commander (Cho Seong Ha). While working in the commander's home, he encounters Ryu Su Ryeon (Ji An), the commander's attractive wife, who begins to make persistent romantic advances toward him. Trapped between his hard-earned professional position and Su Ryeon's unwelcome desires, Mu Gwang struggles to maintain his integrity and professional reputation. With the commander away on business, Mu Gwang must find a way to resist Su Ryeon's provocations without compromising his career or personal principles. This is a 2022 South Korean romantic film adapted from the novel by Yan Lian Ke and directed by Jang Cheol Soo.