LIM Young Woong│im Hero the Stadium
Lim Young-woong's entry into the stadium after conquering Sangambeol with the era of 100,000 heroes! "I think Hero Generation is writing a story of stars with me" In May 2024, the Seoul World Cup Stadium attracted 100,000 spectators Lim Young-woong's concert, which caused an explosive sensation inside and outside the concert, will be re-created in the theater. They have amazing singing skills and various performances on stage, His passionate backstage, his sincere heart for the hero era, And the record of a year in which Lim Young-woong and the production team all worked together for the best performance, Enriched with mega IMAX and ScreenX! Singer Lim Young-woong's Skylight Festival to Dream Bigger With Heroic Era takes place on the screen!