German Angst
Three German tales of love, sex and death in Berlin from Germany’s most shocking directors. A young woman in a dirty apartment keeps a man bound and gagged on her bed. A deaf-mute couple in possession of a mysterious talisman are attacked by skin-headed hooligans. A mysterious sex club offers the ultimate drug, with horrific side effects. GERMAN ANGST is the most extreme anthology feature to come out of Germany in the last decade.