John Williams in Tokyo
In September 2023, film music legend John Williams returns to Japan after a lapse of thirty years and performs with the Saito Kinen Orchestra for the first time. This momentous concert features music composed by John Williams himself, including "Superman March," "Theme from Schindler's List," and "Throne Room & Finale." John Williams shares the podium with renowned conductor and long-time friend Stéphane Denève. The program showcases the recorded live concert at Suntory Hall in Tokyo.