Even Though I Don't Like It
Kotoko Sawaishi is a struggling model by daytime and a number 1 hostess at the night club by night-time. One day, she participates in the singles party hosted by the college boy Genki, who works as a part-timer at the night club. At the party, Kotoko falls in love with Riku, a model, at first sight, but Riku doesn't seems to be interested in her. Kotoko goes out for a drink with Genki and with under the influence of alcohol, she sleeps with him. Next day, Kotoko gets so depressed that she again had a sex with a guy she doesn't really love. Few days later, Kotoko receives a Line message from Riku and goes out for a drink. At Riku's apartment , they start kissing, but she rejects to have sex with him. Kotoko is a girl who cannot have sex with a guy she truly loves...what will happen with Kotoko and Riku? And Genki?