Save the Green Planet!
Lee Byeong-gu (Shin Ha-kyun) is convinced that there are aliens from Andromeda among us, plotting to destroy Earth. He believes that Kang Man-shik (Baek Yun-shik), the head of a chemical production company, is their leader, and he kidnaps him. Holing up in his secret lair, Byeong-gu interrogates and tortures the supposed alien, hoping that he will confess to his crimes against humanity and call off the planned destruction of the planet before it is too late.