Starring Im Ye-jin, Deok-hwa Lee
I Am Really Sorry is a 1976 South Korean film directed by Mun Yeo-song. It is the 2nd movie in the "Really Really" series, the 1st being Never Forget Me which was released earlier that same year, and also starred Im Ye-jin and Lee Deok-hwa.