Zu Warriors: The Legend of Zu
From the legendary martial arts choreographer of The Matrix and Crouching Tiger, Hidden Dragon and the acclaimed director of Black Mask comes Zu Warriors, the fast-action fantasy about an incredible fight for freedom against the ultimate evil! High in the clouds of China lies the Zu Mountain range, home to the immortal martial arts clans. But these mountains also attract a powerful fearsome demon, whose plan for total domination includes the annihilation of the clans! Now the seemingly unstoppable demon is targeting the Omei clan, which must join forces with other Zu Warriors in the ultimate battle to save the world!