On Christmas eve, A lifeless body of a teenage boy is found in a water tank. The victim's revenge-driven twin brother checks himself into a juvie to hunt down the suspects who had been close friends to his brother. As the savage surrounding turns him into a monster, he comes to face an appalling truth behind his brother's death.