Treat Me Like Fire Treat Me Like Fire
When Ella meets Abel, her life changes. In the wake of this elusive lover, she will discover the cosmopolitan Paris and underground gaming circles, where adrenaline and money are king. First a bet, and their story is going to be transformed into a devouring passion.