Festival
Jang-bae, a policeman, is proud of his endowment, but Ji-soo, his lover, prefers toys. Ja-hye, a high school girl, fancies Sang-doo, a fishcake seller. Meanwhile, Gi-bong, a masochist, discovers that the hanbok maker can give him what he needs.