The Blood Pursuer
After hearing the news that Detective Lee, who compromises with the world in moderation and does not mind a corrupt life, and a 'Youngnam' minor sex exploiter who had a happier family than anyone else, was released, he chased the sexual exploiter, vowing to avenge the world. Two people wielding knives at each other without knowing who is justice and who is evil. Will we be able to stop Yeongnam from becoming more and more brutal?