Magic Hour
Nam-woo(65), who devotes his lifetime to taking pictures, feels skeptical about his existence as a photographer while cameras become popularized. As his dementia gets worse, he realizes that his days are numbered. Meanwhile, he gets to be friends with Dal-Ju, a street musician, and Eun-nyeo, an owner of a video rental shop. They decide to go on a trip together. Having an intuition about the end of his life, he decides to find the place where the missing photos have to belong to.