Family Portrait
Growing up without parents, Sang Tae has always yearned for a happy family and a sweet home. His dream came true when he got married to a wonderful woman, had a daughter, and discovered his older brother, who he was separated from when he was little. After an unexpected crisis occurs in the family, Mi Hwa strives to live her life to the fullest, hiding her resentment against her father, who betrayed his family and passed away. Before Mi Hwa’s wedding day, her father shows up suddenly, who she believed had passed away 11 years ago.