Romance in the House
Ae-yeon turns Moo-jin down at dinner but can't shake her lingering emotions; she starts looking into his mysterious 11-year absence.
Byeon Hyeon-jae moves into his dad's place, as per Mi-rae's wishes; Ae-yeon's tension eases when she learns about Moo-jin's time in Thailand.