The Comic Bang
Lu Ye Qi (Wang Jing Xuan), a quiet and brilliant math major, leads a double life as a professional comic artist. Though he sets out to create action-packed comics for boys, his lack of experience leads him to unintentionally produce stories that resonate more with female readers. Meanwhile, his classmate Zuo Qian Dai (Shen Yue), who harbors a huge crush on him, musters up the courage to confess her feelings—only for Lu Ye Qi to mistake her for a fan seeking his autograph. This fumbled encounter sparks an unexpected turn of events, leading Zuo Qian Dai to join his comic studio. As the team grows and their work gains popularity, dreams, creativity, and budding romance intertwine. Will Lu Ye Qi pursue the stories he truly wants to tell—and will Zuo Qian Dai’s love finally be returned?