Dating Alone
Dating Alone is a South Korean reality variety show that was broadcast from February 1, 2015, to April 18, 2015, where male guests participated in virtual dates with female celebrities who acted as virtual lovers. The show is a spin-off of the 2012 television series, Imagination Love Battle.