No Matter What
Four young men and women try to fiercely overcome setbacks while fighting against the prejudices of the world. There’s Bo Ra, a rising weathercaster, Dae Ro, a passionate delivery boy, and a youth creator, Ah Ri, a fearless broadcasting writer, and Jun Soo, a sharp-tempered but competent CEO of a start-up. The growth of these four young individuals takes place at a beautiful flower shop. As an orphan, delivery boy, and creator, Dae Ro only finds a brief moment to heal each day during the weather forecast led by Bo Ra. One day, Dae Ro attends a ceremony as a winner, hosted by Bo Ra. The story of this family drama unfolds as connections spark through overcoming discrimination and the many difficulties of life.