Queen of Tears
As Yoon Eun-sung increasingly interferes in Hae-in's life, Hyun-woo begins to feel jealous; Hae-in later shows up for Baek Du-gwan in his time of need.
As Hyun-woo and Hae-in spend time in his hometown, they awkwardly navigating their complex feelings; Hae-in gets some bad news about her diagnosis.
Hyun-woo suddenly shows up in Berlin to secure a treatment for Hae-in; in Korea, Hong Man-dae faces a crisis at his company.