Wolf
Tasked with risky operations across Turkey, members of a special-operations police unit confront danger and tragedy both on the field and at home.
Sometimes Monsters Win
Crushed by a loved one's death, Kaya joins an elite police unit as it reckons with the repercussions of a recent bloody shootout at a Diyarbakir school.
Turan and Kaya are trapped in debris during a dangerous operation in Sur; Murat finds a way to rescue them with Gokce's help, but he risks his own life.
In Istanbul, the team raids a cafe connected to a smuggling ring and tracks down a wanted man known as "Ghost"; Asena discovers a letter from her dad.
To out hidden rivals, Turan and Kaya are drawn into a scheme with Osman, while Kemal interrogates a foreign operative to help foil an imminent plot.