Shattered Destinies
Vika gets what she wants, but she does not know it is only the beginning of the challenges she and Kostya will have to face.
Kostya has an accident and in the hospital introduces Vika to his mother; Vika is mastering a new place in the fashion house.
Kostya's mother wants to kill Oleg's and Gena's mother, she takes her from the hospital to the cemetery; Marina tries to substitute Vika and ruin her work by stealing her ideas and remake her collection.