The Rich Son
Lee Gwang Jae is the son of a rich family who is reckless and immature. His father dies and leaves behind large debts. Gwang Jae promises to pay off his debt for his father's honor, but it's not as easy as he thinks. Kim Young Ha supports Gwang Jae with her positive personality and love, giving encouragement to him whenever he needs it.