The Love Master
The dating masters use a mix of tarot card reading and fortune telling to help Go Eun Ah find a man she can be in a happy relationship with. How will the date go?
This week, the dating masters and experts are helping Lee Yeon Soo, everyone’s first love and the old queen of commercials. Will this shy yet cheery woman find her love on the show?
Bak Goon, Yoo So Young, and Mo Tae Bum visit The Love Master searching for love. Will they agree to go on the Master Date having their fortunes and tarot cards read?