Inspired
The relationship between an artist and a place; examines eight distinct locations and how they've inspired visionaries like Keith Haring, Tadao Ando, and Yves Saint Laurent.
Naoshima becoming Japan's art island is largely due to renowned architect Tadao Ando and his unique series of museums.
Ragnar Kjartansson caught the attention of the art world at the 2009 Venice Biennale, when he created a painting of the same man every day for five months.