Welcome to Samdal-ri
After suffering a fall from grace, a photographer returns to her hometown and bumps into her childhood friend, rekindling an unfinished romance.
While moping over her career downfall, Sam-dal awkwardly encounters Cho Yong-pil; she later runs into him again and must come to his rescue.