Let's go to the rescue! The police car catches criminals and saves the people!
Let's go to the rescue! The fire truck puts the fire out and uses the ladder to save the people!
Let's go to the rescue! The ambulance transports injured patients to the hospital!
Let's clear the land! The mighty bulldozer pushes away the sand and trees with its blade.