The 19th Medical Chart
Saki Okazaki, a boy with a congenital heart condition, is rushed to the hospital. Meanwhile, Tokushige begins to take an interest in Taku, Saki's brother, who accompanies her to hospital.
Dr Akira Tokushige joins Uotora General Hospital as a general practitioner at a time when patients are largely unhappy. Can he change their outlook with his holistic approach to treatment?
A man's diabetes remains unimproved despite his wife's support, causing her to blame the doctor. The case's reassignment creates tension between the couple and among the treating doctors.