Beach Boys
A recently dumped free spirit and an unlucky businessman unexpectedly meet on the way to a beach and start staying at a small guest house by the sea.
Kaito's former boss arrives at the guest house to find out why Kaito would give up his career; Makoto learns that Masaru wants her to meet her mother.