Behind Your Touch
A psychic veterinarian and a detective join forces to crack small-town cases, but their skills are tested as they unravel a mystery involving a serial killer.
Bong Ye-bun looks for answers after a meteor shower grants her an unexplainable gift; Moon Jang-yeol struggles to find thrills at his new police station.
After being brushed off by Jang-yeol, Ye-bun goes on her own dangerous fact-finding mission; however, her antics confuse those around her.
In order to break the next big case, Jang-yeol puts Ye-bun through the ringer; after a strength-building exercise, Ye-bun's power begins to weaken.
Ye-bun begins questioning her grandfather's intentions; she later recruits Jang-yeol to solve an animal abuse case, in exchange for her help in his case.