My Engineer
My Engineer is a 2020 Thai boys' love television series starring Patpasit Na Songkhla and Kritsanapong Soonthornchatchawet. The series was directed by Lit Samajarn, who is the also the director of SOTUS. The series premiered in Thailand and aired from March 14, 2020, to May 30, 2020. It was renewed for a sequel. A three-episode vlog of the cast members vacation was released on YouTube from June 13, 2020, to June 27, 2020, with the title My Engineer Summer Trip.