Starring Jun Hyun-moo, Jang Do-yeon
TMI News is a South Korean news variety show that airs on Mnet every Thursday at 20:00 starting from April 25, 2019 until May 30, 2019.The show went on a hiatus without notice, but it returned on July 31, 2019 and currently airs on every Wednesday at 20:00. The show had a hiatus after the episode on November 27, 2019, and returned again starting January 15, 2020.