Blame It on the Train, Owlette / Catboy's Cloudy Crisis
S1, E1: When the new Fairground Flyer Train goes missing from the fair, Owlette is determined to get it back quickly. But if she wants to defeat Romeo’s new super train, she’ll need to learn that a little patience goes a long way. / Luna Girl wants to ruin summer games for all the daytime kids, so she uses her Luna Magnet to fill the sky with dark, rainy clouds. If Catboy wants to save the summer, he’ll have to get over his fear of water first.