Grand Cayman: Secrets in Paradise Flirting with Disaster
S1, E2: Courtney and Craig discuss the article and Craig's relationship with his girlfriend Charlotte. Meanwhile, Cass discovers Craig's messages to another girl, casting doubt on whether or not he’s the changed man he says he is.